حائل

-میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست-

حائل

-میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست-

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۲۰
    482
  • ۰۳/۰۲/۲۰
    481
  • ۰۲/۱۲/۰۵
    478
  • ۰۲/۱۰/۱۸
    474
  • ۰۲/۱۰/۰۸
    473

تکرارِ یک تکرار.

من باید از هرکاری به جز درس شدیدن دوری کنم.

من باید از هرکاری به جز درس شدیدن دوری کنم.

من باید از هرکاری به جز درس شدیدن دوری کنم.

من باید از هرکاری به جز درس شدیدن دوری کنم.

من باید از هرکاری به جز درس شدیدن دوری کنم.

من باید از هرکاری به جز درس شدیدن دوری کنم.

من باید از هرکاری به جز درس شدیدن دوری کنم.

من باید از هرکاری به جز درس شدیدن دوری کنم.

اتفاقات دنیا، آدم‌ها و مدرسه تا تیر امسال به من هیچ ربطی ندارند.

اتفاقات دنیا  آدم‌ها و مدرسه تا تیر امسال به من هیچ ربطی ندارند.

اتفاقات دنیا، آدم‌ها و مدرسه تا تیر امسال به من هیچ ربطی ندارند.

اتفاقات دنیا، آدم‌ها و مدرسه تا تیر امسال به من هیچ ربطی ندارند.

اتفاقات دنیا، آدم‌ها و مدرسه تا تیر امسال به من هیچ ربطی ندارد.

من هیچ احساسی ندارم.

من هیچ احساسی ندارم.

من هیچ احساسی ندارم‌.

من هیچ مسئولیتی به جز درس خواندن ندارم‌‌.

من هیچ مسئولیتی به جز درس خواندن ندارم.

من هیچ مسئولیتی به جز درس خواندان ندارم‌.

من هیچ مسئولیتی به جز درس خواندن ندارم.

اینهمه آدم‌ها حرف زده اند، چه شده؟ فلذا بهتر است با کمترین کلمات بیشترین منظور را برسانم و ذهنم را صرف حرف زدن نکنم.

اینهمه آدم‌ها حرف زده اند، چه شده؟ فلذا بهتر است با کمترین کلمات بیشترین منظور را برسانم و ذهنم را صرف حرف زدن نکنم.

اینهمه آدم‌ها حرف زده اند، چه شده؟ فلذا بهتر است با کمترین کلمات بیشترین منظور را برسانم و ذهنم را صرف حرف زدن نکنم.

من تا تیر امسال مسئول درست کردن چیزی توی خانواده، دنیا یا مدرسه نیستم.

من تا تیر امسال مسئول درست کردن چیزی توی خانواده، دنیا یا مدرسه نیستم.

من تا تیر امسال مسئول درست کردن چیزی توی خانواده، دنیا یا مدرسه نیستم.

من هیچ احساسی به کسی ندارم و ابدن از تمام شدن کلاس‌ها یا مدرسه ناراحت نیستم و حتی لحظه‌ای به این موضوع فکر نمی‌کنم.

من هیچ احساسی به کسی ندارم و ابدن از تمام شدن کلاس‌ها یا مدرسه ناراحت نیستم و حتی لحظه‌ای به این موضوع فکر نمی‌کنم.

من هیچ‌ احساسی به کسی ندارم و ابدن از تمام شدن کلاس‌ها یا مدرسه ناراحت نیستم و حتی لحظه‌ای به این موضوع فکر نمی‌کنم.

اینکه بقیه شاید فکر کنند حرف زدن یا هرکار دیگری مفیدتر از درس خواندن است به من ربطی ندارد، مسیر کارهایی که من دوست دارم از کنکور و دانشگاه می‌گذرد.

اینکه بقیه شاید فکر کنند حرف زدن یا هرکار دیگری مفیدتر از درس خواندن است به من ربطی ندارد، مسیر چیزهایی که من دوست دارم از کنکور و دانشگاه می‌گذرد.

از این هفته که پروسه احمقانه اعلام رتبه‌ها سر کلاس تمام شده به احدی چیزی درباره درصد و رتبه‌ام نمی‌گویم.

از این هفته که پروسه احمقانه اعلام رتبه‌ها سر کلاس تمام شده، به احدی چیزی درباره درصد و رتبه‌ام نمی گویم.

از این‌ هفته که پروسه احمقانه اعلام رتبه‌ها سر کلاس تمام شده، به احدی چیزی درباره درصد و رتبه‌ام نمی گویم.

.

خدای قشنگم... تو را به اندازه تمام لحظاتی که گناه کرده ام، دوست دارم :)

 

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • mosafer ‌‌‌‌‌