حائل

-میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست-

حائل

-میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست-

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۲۰
    482
  • ۰۳/۰۲/۲۰
    481
  • ۰۲/۱۲/۰۵
    478
  • ۰۲/۱۰/۱۸
    474
  • ۰۲/۱۰/۰۸
    473

نقطه‌ای وجود داره که باید از مدلی که تربیت شدیم بگذریم و اونطور که خودمون درست می‌دونیم باشیم... درسته که من جوری بزرگ شدم که بیش از حد نگران همه چی باشم، ولی دیگه نه! ولی الان خیلی آرومم... نه فقط نسبت به کنکور که نسبت به هرچی قراره از این به بعد باشه. اغراق نیست اگه بگم هرچی که تا حالا از خدا خواستم و نشده، خیلی زود بعدش فهمیدم اون چیز به صلاحم نبوده. بارها خدا به رخم کشیده که به صلاحم نبوده. پس دیگه نتیجه کنکور هیچ محلی از اعراب نداره...

قل اللهم مالک الملک...

توتی الملک من تشا

و تنزع الملک ممن تشا

و تعز من تشا

و تذل من تشا

بیدک الخیر

انک علی کل شی قدیر

تولج لیل فی النهار

و تولج النهار فی الیل

و تخرج الحی من المیت

و تخرج المیت من الحی

و ترزق من تشا بغیر حساب...

.

قل لن یصیبنا 

الا ما کتب الله لنا

هو مولانا

و علی الله فلیتوکل المومنون...

.

لکیلا تاسوا علی ما فاتکم

و لا تفرحوا بما آتاکم

و الله لا یحب کل مختال فخور...

  • ۰۱/۰۳/۰۱
  • mosafer ‌‌‌‌‌