حائل

-میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست-

حائل

-میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست-

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۲۰
    482
  • ۰۳/۰۲/۲۰
    481
  • ۰۲/۱۲/۰۵
    478
  • ۰۲/۱۰/۱۸
    474
  • ۰۲/۱۰/۰۸
    473

326

دارم بهتر و بهتر می‌شم... دارم به روزای آروم تابستون امسال برمی‌گردم. الحمدلله علی کل حال.

پ.ن: داداشم فردا امتحان ریاضی داره. درسشون تبدیل لیتر به متر مکعب و سانتی‌متر مکعب و ایناست. یادمه که اینا واسه یه بچه دبستانی چقدر سخت بودن و من همیشه اشتباه حلشون می‌کردم. به هرحال خوشحالم که درسای دبیرستان هم به زودی تموم می‌شن و شاید یه روز اینجا نوشتم: "داداشم یه ماه دیگه کنکور داره. درساشون هندسه و گسسته و ایناست. یادمه که اینا واسه یه بچه دبیرستانی چقدر حلشون تو یک و نیم دقیقه سخت بودن و من درصدام پایین بود توشون. به هرحال خوشحالم که درسای لیسانس هم به زودی تموم می‌شن و شاید یه روز اینجا نوشتم که: "داداشم داره واسه امتحانای دانشگاهش درس می‌خونه. درساشون...

و زندگی دقیقن همینقدر بازیه و این بازی همینقدر قشنگه...

  • ۰۱/۰۳/۰۵
  • mosafer ‌‌‌‌‌